Post by weikersfokerli on Mar 16, 2022 15:29:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ SAMURAI II: VENGEANCE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SAMURAI II: VENGEANCE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp (uendelig gull) ▞▞▞
▞▞▞ SAMURAI II: VENGEANCE 2022 version ▞▞▞
Dette er et helt nydelig spill med stort potensial; Imidlertid gjør de ikke-responsive berøringsskjermkontrollene den nesten uspillbar på Droid Bionic. 15 minutters refusjonsvindu er selvfølgelig for kort, og utvikleren har ikke svart på e-poster. Jeg endrer vurderingen min til 3 stjerner for å gjenspeile hvor bra spillet ellers er hvis utviklerne svarer på refusjonsforespørselen min; ellers er det bare en ripoff.
Spillet er morsomt, helt til kontrollene begynner å virke. På en Galaxy Tab 10.1 Cyanogen Mod ICS.
Jeg har allerede kjøpt det jævla spillet. Slutt å be meg om bekreftelse hver jævla gang.
Svært overvurdert spill. Mangel på elementer i sjangeren. Samme stadier om og om igjen. Det eneste de virkelig har jobbet med er i brukergrensesnittet og kunststilen. Du trenger ikke å bremse ned hvert sekund for å vise den idiotiske drivel-animasjonen. .Men det er ikke noe å be om uansett. Det er bare et spill på 3$.Og lydsporet er virkelig passende. Annet enn det er det ikke noe fantastisk. Blir kjedelig etter å ha spilt en stund.
Bra du kan kjøpe det
Verst👎
Jeg kjøpte nettopp en motorola xoom 2 første app jeg var i gang med, og dette gledet meg veldig til å spille den, jeg dør hver gang jeg blir truffet én gang og trykker for å fortsette, fungerer ikke, så for å fullføre nivået må jeg gjøre hele nivået uten å bli truffet en gang, plzzzz reparer siden det ser ut som et gd-spill.
Dette spillet er bra, jeg håper det har oppdatering og mer spilling
Holder på å fryse, uspillbar, evo 3d!
Suger. Vil ikke laste ned og ingen svar fra utvikleren
enkelt, men flott spill!!!
Jeg vil ha en jævla refusjon!!! Spillet er dårlig pikselert!!! Den kjørte en gang, men etter ett treff var samuraien død!!!!!! Hva er vitsen med en helsebar!!!!! Gi oss en oppdatering eller REFUSJON
Flott hack og slash gameplay.
Det er en god kamp, forhåpentligvis kommer det 3 sesonger også
Spillet er ok, jeg vil ikke anse det som det beste spillet på markedet, jeg bryr meg egentlig ikke om kameravinkelen eller at du bare kan gå på stier
sitemap.xml - PressFire
瘋狂動物園 休閒 keog
SAMURAI II: VENGEANCE Arcade rzjn
Det minner meg om ghost of tsushima, det er veldig bra og morsomt gode jobbutviklere
Takk for at du utelot den biten informasjon, dere skitne tyver. Jeg vil ha mine tre dollar tilbake! (Vær glad jeg ikke var så stygg om dette som jeg ønsket å være)
Det er et bra spill, men frys på HTC-sensasjonen min tilfeldig.....
Leder. Bidragsytere i dette nummeret: - PDF Free Download
Product-no-NOK-21-8532943322806086134.xml
Jeg møter 1 treff k.o eller mister all power ups og karma som de andre med xperia play.pls repeter dette er et bra spill jeg bruker penger på det. Ellers ville jeg gitt hele 5 stjerner. Vær så snill å fikse feilen slik at jeg kan fullføre dette spillet. Jeg prøver å avinstallere og installere det på nytt...fortsatt det samme
Stressende og repeterende sløsing med penger, det eneste oke med det er grafikken
Download game Nobunaga's Shadow (Ninja RPG) APK latest version
Triovims
SAMURAI II: VENGEANCE Arcade qrg
fantastisk skulle ønske den hadde flere oppdateringer og historie
Klarte ikke å holde interessen min. Bare nivå etter nivå av slashing. Ingen historie, ingen mål, power-ups eller våpen.
Samurai II sends Daisuke on a quest for revenge across the war-scorched countryside. From a seafaring village to a flying fortress to the legendary Isle of
Wow.. for et mesterverk! Topp topp topp, jeg er med!!! Tommelen opp 👍 og respekt for hele ideen 💥🔥
2, Arti. 3, Albanella ... 9364, Vengeance. 9365, One_Night_Stand. 9366, Backlash. 9367, No_Way_Out. 9368, Capriolo_(disambigua) ... 15569, IOS_(disambigua).
Jeg likte virkelig dette spillet. Men mot slutten finner jeg ut at det er for vanskelig å holde seg i live, fiendene er overveldet og det virker som den eneste måten å holde seg i live på er å bare rulle rundt og vente på en åpning før du gjør et svakt angrep, dette tar så lang tid og gjør meg virkelig opprørt hvis jeg tilfeldigvis blir truffet en til mange ganger. Kan du legge til som en blokkeringsknapp eller noe! Ellers er alt annet utrolig bra!
God grafikk. Ikke mye replay-verdi.
SAMURAI II: VENGEANCE Arcade rzjn
Samurai II: Vengeance. Spill/leker ... Album uten navn. 2 bilder · Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig. 1111 · 7 kommentarer1 deling. LikerKommenterDel
Nå har Playstation 4-spillene fått dato - ITavisen
SAMURAI II: VENGEANCE આર્કેડ tpf
Marvel Comics januar 2021 anmodninger og omslag avslørt
Samurai II: Vengeance anmeldelse – SamaGame
SAMURAI II: VENGEANCE Arcade qrg
Bra spill. 60 fps, fine teksturer... Synd jeg ikke kan åpne oppgraderingsvinduet på min xperia play... Den lagrer ikke også
Bare WOW.
Veldig gøy, det er godt å kunne finne dette flotte spillet igjen. Jeg trodde den var borte fra Play Store (det var en stund), men den er tilbake, fantastisk!
Ingen tilbakemelding!! fra støtteteamet. Det ble ødelagt skjermen og widgetene mine etter frysing, vennligst kontakt tilbake for å løse HTC-sensasjonen min